https://www.yassell.ir
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
در مورد دانشگاه فرهنگیان
دسته بندی : سایر,,
  • بازدید : (1277)

دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی برای تربیت معلمان مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در ایران است.


تشکیل قریب الوقوع شورای قرآن و عترت در دانشگاه فرهنگیان
دسته بندی : سایر,,
  • بازدید : (1109)

حجت الاسلام و المسلمین دادگر، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، در مراسم اولین ختم تلاوت قرآن جمعی در سازمان مرکزی که در نماز خانه این دانشگاه، با حضور دکتر مهر محمدی، معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه برگزار شد، از تشکیل قریب الوقوع شورای قرآن و عترت در دانشگاه فرهنگیان خبر داد.


ماکِیْ‌ماکِیْ
دسته بندی : سایر,,
  • بازدید : (1334)

ماکِیْ‌ماکِیْ (به انگلیسی: Makemake) i/ˌmɑːkeɪˈmɑːkeɪ/ یا ماکی‌ماکی ۱۳۶۴۷۲ یا ۲۰۰۵ اف‌وای۹ با نام پیشین و مستعار و غیر رسمی ایستربانی (به انگلیسی: Easterbunny) سومین سیارهٔ کوتولهٔ بزرگ منظومهٔ خورشیدی پس از اریس و پلوتو و پیش از هائومیا و سرس است و در طبقهٔ پلوتوئیدها، اجسام فرانپتونی و اجسام کمربند کویپر نیز جای دارد.

 


برچسب ها : ,,
مکتب اومانیسم
دسته بندی : سایر,,
  • بازدید : (2336)

مبناي تفكر غرب مدرن، اومانيسم يا انسان‌محوري است، يعني آنچه كه غرب مدرن را از ديگر دوره‌هاي غرب، باستان و وسطي و تمدن شرقي متمايز مي‌كند، اومانيسم است.


روش های تقویت حافظه
دسته بندی : سایر,,
  • بازدید : (3358)

اگر پیش آمده كه اسم شخصی را فراموش كرده باشید، اگر نام فیلمی را كه هفته گذشته تماشا كردید از یاد برده اید، اگر احساس می كنید كه زیاد این جمله را به زبان می آورید: "آخ، یادم رفته!"؛ نترسید كه مبادا آلزایمر گرفته باشید. راه حل مشكل شما ساده است؛ شما نیاز به تقویت حافظه خود دارید. تحقیقات نشان می دهند، از دست دادن حافظه می تواند از 20 سالگی شروع و با بالا رفتن سن، بیشتر شود. یکسری توصیه های مفید در این مقاله ذکر خواهد شد که به تقویت حافظه کمک خواهد کرد.


برچسب ها : ,